Účast dospělých na dalším vzdělávání na Ostravské univerzitě v Ostravě – Ivana MATUŠKOVÁ
Ivana MATUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Účast dospělých na dalším vzdělávání na Ostravské univerzitě v Ostravě
Adult participation in further education at The Universitas Ostravensis of Ostrava
Anotace:
Nejen technický vývoj jde nezadržitelně kupředu, tak i vývoj duševní, emocionální, společenský; zrání a učení. Posouvají se hranice vědění i potřeb, lidé zdokonalují svou práci, zvyšují se nároky na sebe i okolí. Stále chceme od života víc a více, a proto musíme i na sobě pracovat více, na svém vzdělání, vzdělávání, na svých znalostech, zkušenostech. Hledáme motivaci pro své činy, pro své potřeby a …víceAbstract:
Not only technical development goes inexorably forward, as well as the development of mental, emotional, sociable; maturation and learning. Push the boundaries of knowledge and the needs of the people, improve their work, increase the demands on each other and the surrounding area. Still want more from life and more, and therefore we have to work even more on their education, training, on their knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUŠKOVÁ, Ivana. Účast dospělých na dalším vzdělávání na Ostravské univerzitě v Ostravě. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Islamofobie a identity českých konvertitek k islámu: Transformace kulturní sebeidentifikace a strategie (sebe)prezentace k úspěšné reintegraci
Bohumil Sláma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Jan Daněk -
Olomoucky biskup Karel z Lichtensteinu-Castelcorna na dálku mezi svymi: korespondenční vazby s (arci)biskupy a dalšími církevními aristokraty a jejich vyznam pro socializační a rodinné kariérní strategie
Zuzana PAŠTRNÁKOVÁ -
Celoživotní učení a vzdělávání zubních techniků
Gisela Klimešová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Další vzdělávání učitelů - komparace učení na pracovišti
Marek Bulant