Generace 55+ - marketingová strategie ve finančních službách – Jana BUBNOVÁ
Jana BUBNOVÁ
Bakalářská práce
Generace 55+ - marketingová strategie ve finančních službách
55+ generation - marketing strategy in financial services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou stárnutí obyvatel a důsledků, které tento jev přináší do marketingu. Snaží se zmapovat životní styl, chování i potenciál, který v sobě skrývá generace 55+. Práce je rozdělena na několik částí. První část se zabývá demografickým vývojem a strukturou obyvatel. Druhá část je zaměřena na chování klientů. Následující část je věnována výzkumům zaměřených na starší …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the population ageing and the impact which this phenomenon has on marketing. It seeks to map the lifestyle, behaviour and the hidden potential of the 55+ generation. The thesis is divided into several parts. The first part deals with demographic trends and population structure. The second part focuses on the behaviour of clients. The following chapter deals with a research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUBNOVÁ, Jana. Generace 55+ - marketingová strategie ve finančních službách. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková -
Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb
František Nosek -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketing v neziskových organizacích
Jaroslav Staněk -
Životní styl a spotřební chování generace 55+
Anna Těžká -
Proměny struktur obyvatel českých suburbií v kontextu populační dynamiky
Petr Karaivanov