Herní stanice založená na Raspberry Pi – Martin Veselý
Martin Veselý
Bakalářská práce
Herní stanice založená na Raspberry Pi
Game station build on Raspberry Pi
Anotace:
V bakalářské práci byla nejprve provedena analýza řešení podobných projektů, díky které bylo možné navrhnout vlastní koncept herní konzole spolu s jejím systémem. Po zvolení vhodného konceptu byla nejprve realizována softwarová stránka projektu, do které spadalo nastavení samotného Raspberry Pi, do něhož byl nainstalován desktopový OS, následně bylo zařízení připojeno k~internetu, byl nastaven systém …víceAbstract:
In the bachelor's thesis, an analysis of the solutions of similar projects was first carried out, thanks to which it was possible to design a custom concept of a game console along with its system. Once a~suitable concept was chosen, the software side of the project was implemented, which involved setting up the Raspberry Pi itself. Into which the desktop OS was installed, then the device was connected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Kolaja Ehlerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veselý, Martin. Herní stanice založená na Raspberry Pi. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíTechnická univerzita v Liberci
Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace PBR workflow pro herní prostředí
Rudolf Burda -
Herní prostředí
Jan KROTKÝ -
Herní prvky ve vzdělávacím prostředí
Kristian POLICHRONOV -
Herní prostředí
Štěpán KUCZMAN -
Herní prostředí
Olga TESLIUK -
Interaktivní herní prostředí založené na dynamickém webu jako prostředek gamifikace výuky
Jan Mottl -
Herní aktivity žáků s PAS ve školním prostředí
Lucie Němečková -
Sběr dat z enzymového biosensoru pomocí systému Raspberry Pi
Matej Forgáč
Název
Vložil
Vloženo
Práva