Bc. Vendula KRAJČOVÁ

Diplomová práce

Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

Project of implementation of brand management in truck tyre division in Continental AG
Anotace:
Diplomový projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik kon-cernu Continental AG se soustředí na vytvoření návrhu manuálu značky Continental pro nákladní pneumatiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současným manažerským přístupem k řízení značky …více
Abstract:
Diploma project of implementation of brand management in Continental AG focuses on a development of brand manual of brand Continental in the area of truck tyres. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, analyses actual managerial approach in brand management and brand strategy. The result of the project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Zveřejnit od: 1. 5. 2036
Identifikátor: 3661

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAJČOVÁ, Vendula. Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 1. 5. 2036
  • Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing