Marketingová strategie firmy La Lorraine – Bc. Jana Pokorná
Bc. Jana Pokorná
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy La Lorraine
Marketing strategy of the La Lorraine Company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingovou strategii společnosti La Lorraine, která se zabývá pekařstvím. Vzhledem k velkému množství sortimentu společnosti, je práce zaměřena pouze na jeden její produkt, donut. Firma s tímto produktem vystupuje pod značkou Donut Worry Be Happy. Teoretická východiska vymezená v této práci vycházejí z aktuálních zdrojů a představují podklad pro zpracování vlastní …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the marketing strategy of La Lorraine, a bakery company. Due to a large number of the company's various assortment, the thesis is focused solely on one of its products, a doughnut. The company sells this product under the Donut Worry Be Happy brand. The theoretical foundation defined in this thesis is based on recent sources and represents a basis for carrying out the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva