Marketingová podpora a využití nových distribučních kanálů pro realizaci webového portálu – Bc. Luboš Tomešek
Bc. Luboš Tomešek
Diplomová práce
Marketingová podpora a využití nových distribučních kanálů pro realizaci webového portálu
Marketing support and use of new distribution channels for the realization of a web portal
Anotace:
Diplomová práce popisuje návrh marketingových a technických postupů a procesů pro uvedení nového webového projektu na trhu včetně analýzy aktuální situace. Důraz je kladen na způsoby zjištění potenciálů Start-upového projektu Reklamář.cz a jejich maximální využití pro efektivní propagaci a rychlé zacílení na požadované segmenty trhu. První část práce se zabývá analýzou aktuální situace na trhu, potencionální …víceAbstract:
The diploma thesis describes designing of marketing and technical procedures and processes for the launch of a new Web project on the market, including an analysis of the current situation. Emphasis is placed on methods to identify potential of the start-up project Reklamář.cz and maximal utilization of findings for effective and rapid promotion of the desired market segments. The first part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Zveřejnit od: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMEŠEK, Luboš. \textit{Marketingová podpora a využití nových distribučních kanálů pro realizaci webového portálu}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/yp0sqn/.
Jak správně citovat práci
Tomešek, Luboš. Marketingová podpora a využití nových distribučních kanálů pro realizaci webového portálu. Liberec, 2016. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza distribučních cest firmy ABC
Markéta Janečková -
Analýza webového portálu na českém trhu
Petr MILKOV -
Analýza webové prezentace společnosti na potravinářském trhu
Dagmar Hlobeňová -
Obchodování na devizovém trhu
Filip Horečka -
Webová aplikace pro správu obchodů na trhu forex
Zdeněk Kučera -
Srovnávací analýza webových stránek firem působících na trhu prodeje počítačových komponent prostřednictvím Internetu
Jakub KOCOUREK -
Analýza webových portálů na českém trhu (dle stanovených kritérií)
Luboš ŽÁČEK -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva