Výzkum spokojenosti obyvatel obce Nedachlebice – Bc. Kristýna JURČOVÁ
Bc. Kristýna JURČOVÁ
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti obyvatel obce Nedachlebice
Satisfaction research of population village Nedachlebice
Anotace:
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vysvětluje marketing měst a obcí, marketingový výzkum a SWOT analýzu. V praktické části jsem zpracovala stručný popis obce a vytvořila jednoduchou SWOT analýzu. Tato část seznamuje s výsledky průzkumu, který byl určen pro obyvatele obce Nedachlebice. Vytvořila jsem dotazník se sedmi otázkami zaměřenými …víceAbstract:
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. The theoretical part ex-plains marketing of cities and communities, marketing research and SWOT analysis. In practical part I have elaborated brief description of village and have created simple SWOT analysis. This part presents the results of the survey targeted at the inhabitants of Nedachlebice. I have created questionnaire with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Identifikátor:
7346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURČOVÁ, Kristýna. Výzkum spokojenosti obyvatel obce Nedachlebice. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
SWOT analýza a marketingový výzkum produktu SolidWorks
Veronika Vránová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Kamila ZBOŽÍNKOVÁ -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Markéta ORSÁGOVÁ -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
SWOT analýza Integrované střední školy v Litoměřicích
Bohumil JEŽEK -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová