Mokřady a říční krajina jako edukační téma v ekologickém přírodopise – Šárka HUFOVÁ
Šárka HUFOVÁ
Bakalářská práce
Mokřady a říční krajina jako edukační téma v ekologickém přírodopise
Wetlands and river landscape - educational topic in ecological biology
Anotace:
Bakalářská práce předkládá návrh využití mokřadního ekosystému v podobě terénní výuky pro žáky ekologického přírodopisu na druhém stupni základních škol. Mimo jiné práce zahrnuje také charakteristiku mokřadů a říční krajiny a metodický list pro realizaci terénní výuky na rašeliništi Rejvíz.Abstract:
The bachelor work introduces the idea of utilizing the wetland ecosystem in terms of ecological biology for lower secondary learners. The work also includes the characteristics of wetlands and riverland as well as the methodical worksheet for educarional activities in the Rejvíz peat bog.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Ivo Machar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUFOVÁ, Šárka. Mokřady a říční krajina jako edukační téma v ekologickém přírodopise. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí
Kristýna Pecinová -
Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy.
Štěpánka Pecenová
Název
Vložil
Vloženo
Práva