Marketingové komunikace kina na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov – Bc. Hana VYMAZALOVÁ
Bc. Hana VYMAZALOVÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace kina na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Marketing communications of cinemas situated in cities with small and medium population- Metro 70th cinema Prostejov
Anotace:
Diplomová práce ?Marketingové komunikace kina Metra 70 Prostějov? se zabývá analýzou současného stavu kina Metra 70. Snaží se zjistit, jaké jsou důvody nízké návštěvnosti kina Metra 70. Zabývá se současnou propagací kina a jejich možných nedostatků, kterou mohou způsobovat nízké povědomí o aktivitách kina Metra 70. Na základě analýzy se snaží navrhnout novou propagaci a aktivity, které by mohly zvýšit …víceAbstract:
Dissertation work "Marketing communications of Metro 70th cinema (Prostejov)" is focused on analysis of actual situation around Metro 70th cinema. It's interests intervene in finding what are the reasons of low visit rates. Work follows actual situation in promotion of the cinema trying to find disadvantages of actual system. These can cause a low awareness about programme and other cultural activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18432
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMAZALOVÁ, Hana. \textit{Marketingové komunikace kina na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/yro0p0/.
Jak správně citovat práci
VYMAZALOVÁ, Hana. Marketingové komunikace kina na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza krizového řízení kina Metro 70 v období pandemie koronaviru
Tereza ŠULAJOVÁ -
Marketingové komunikace kin na malém a středním městě - Kino Metro 70 Prostějov
Hana VYMAZALOVÁ -
Analýza návštěvnosti webové stránky kina
Lucie Srostlíková