Vliv osobních vztahů na media relations – Mgr. Tereza Šedajová
Mgr. Tereza Šedajová
Bakalářská práce
Vliv osobních vztahů na media relations
The influence of human relations in media relations
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou vlivu osobních vztahů v oblasti media relations. Charakterizuje tuto oblast a zařazuje ji do širší oblasti public relations. Zabývá se dosavadními výzkumy věnovanými vztahu mezi oblastí public relations a médii. Věnuje se problému nastolování témat ze strany public relations, ale také mechanizmům přijetí zpráv ze strany redaktory, a problému vytváření masmediální …víceAbstract:
This work is concerned with some questions of the influence on human relations in a field of media relations. It describes this field and it file it into the wider range of public relations. This work is concerned with the available researches on relationship between public relations and Media. It attends to the problem of introducing of themes on the part of public relations, but also to the agenda …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
- Vedoucí: Mgr. Lucie Vítková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šedajová, Tereza. Vliv osobních vztahů na media relations. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Media relations konkrétního podniku
Lucie Boleslavová -
Zásady media relations
Kristýna Petrová -
Analýza media relations
Pavel Popelka -
Využití nástrojů media relations v organizaci
Stanislava Jeřábková -
Analýza media relations
Jana Benešová