Ing. Bc. Michael KUPEC

Disertační práce

Personalizace na internetu v marketingovém řízení

Internet personalization in marketing management
Anotace:
Disertační práce představuje výzkum v oblasti personalizace na internetu v marketingovém řízení. Jejím cílem je identifikace shod a rozdílů v pohledu zákazníků a expertů na problematiku personalizace na internetu a na jejich základě formulovat doporučení, které umožní subjektům aplikovat online personalizaci coby marketingovou techniku v rámci spotřebního trhu v České republice. K řešení dané problematiky …více
Abstract:
This dissertation thesis presents research in the area of Internet personalization in marketing management. It aims to identify similarities and differences from the perspective of customers and experts on the issue of personalization on the Internet and to formulate recommendations that will enable entities to apply online personalization as a marketing technique within the consumer market in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUPEC, Michael. Personalizace na internetu v marketingovém řízení. Plzeň, 2024. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/