Role speciálního pedagoga na základní škole – Eliška Schejbalová
Eliška Schejbalová
Bakalářská práce
Role speciálního pedagoga na základní škole
Role of Special Education Teacher in Elementary Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí školního speciálního pedagoga na běžné základní škole. Sleduje jeho metody a formy práce, a pozici v rámci školy a školského poradenského pracoviště. Na základě informací z teoretické části, která se zaměřuje na poradenský systém školství, zejména na školní poradenské pracoviště a pozici školního speciálního pedagoga, byla zpracována výzkumná část této práce. Výzkumné …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of a school special education teacher at a regular elementary school. It monitors his methods and forms of work and position within the school and school counseling center. Based on information from the theoretical part, that focuses on the counseling system of education, in particular, the school counseling workplace and the position of the school special education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vítězslav Šťastný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schejbalová, Eliška. Role speciálního pedagoga na základní škole. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva