Zuzana HORNÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Zažité skúsenosti s inkluzívnym vzdelávaním z pohľadu žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami a ich rodičov

Lived experiences with inclusive education from the perspective of pupils with special educational needs and their parents
Anotace:
V tejto práci sa zaoberám inkluzívnym vzdelávaním, jeho teoretickým modelom v ČR a tiež fungovaním v praxi. Cieľom práce je informovať študentov pedagogiky o inkluzívnom vzdelávaní pomocou reálnych skúsenosti žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami a ich rodičov. Moja práca môže byť tiež nápomocná rodičom žiakov so ŠVP na vytvorenie predstavy o tom, čo môže čakať ich dieťa v bežnej škole. Hlavná …více
Abstract:
In this thesis, I deal with inclusive education, its theoretical model in the Czech Republic and its functioning in practice. The aim of the thesis is to inform pedagogy students about inclusive education by means of real experiences of pupils with special educational needs and their parents. My work can also be helpful for parents of pupils with SEN to form an idea of what their child can expect in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORNÁČKOVÁ, Zuzana. Zažité skúsenosti s inkluzívnym vzdelávaním z pohľadu žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami a ich rodičov. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání