Čtenářské kompetence dospělých – Mgr. Bc. Martina ROZSYPALOVÁ
Mgr. Bc. Martina ROZSYPALOVÁ
Bakalářská práce
Čtenářské kompetence dospělých
Reading Competency of Adults
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá stále velmi aktuálním tématem čtenářské gramotnosti. V teoretické části objasňuje klíčové pojmy gramotnost, čtenářská gramotnost a funkční gramotnost, pokouší se popsat jejich vzájemné vztahy s ohledem na andragogický kontext této práce. Přináší také stručný přehled doposud realizovaných výzkumných šetření. V praktické části se pak pokoušíme zjistit, jaký je stav …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the issues of reading literacy, that are still very up-to-date. In the theoretical part, the key terms of literacy, reading literacy, functional literacy are explained and their common relationships are described as well there, all following the context of adult education, which is obvious in this thesis. In the practical part, we try to find out what is the state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROZSYPALOVÁ, Martina. Čtenářské kompetence dospělých. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší