Výzkum značky "Kvalitní potraviny z našeho regionu" – Bc. Hana KRÁLÍKOVÁ
Bc. Hana KRÁLÍKOVÁ
Diplomová práce
Výzkum značky "Kvalitní potraviny z našeho regionu"
Research of the Brand "Kvalitní potraviny z našeho regionu"
Anotace:
Cílem mé práce je zanalyzovat značku ?Kvalitní potraviny z našeho regionu? a zjistit, zda má tato značka přínos pro tvůrce této značky, Jednotu, spotřební družstvo České Budějovice. K dosažení tohoto cíle jsem zvolila dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor s marketingovou referentkou Jednoty, České Budějovice. V první části své práce jsem prostudovala literaturu a aktuální informace dané problematiky …víceAbstract:
The aim of my work is to analyze the brand "Kvalitní potraviny z našeho regionu" and determine whether this brand has got the benefits its creator, Jednota České Budějovice. To achieve this goal, I chose a questionnaire survey and structured interview with marketing officer for Jednota, České Budějovice. In the first part of my work, I studied literature and current information about the issue. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
19604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLÍKOVÁ, Hana. Výzkum značky "Kvalitní potraviny z našeho regionu". Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Povědomí českých spotřebitelů o demarketingu.
Boris Klíma -
Chování spotřebitelů při nákupu regionálních potravin
Klára Šmejkalová -
Marketingový výzkum moravského vína jako regionální potraviny
Veronika Šimková -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum nabídky regionálních potravin
Zuzana Chovaňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva