Využití regionálního principu ve výuce přírodovědných předmětů na 1. stupni ZŠ – Eliška PULKRABOVÁ
Eliška PULKRABOVÁ
Diplomová práce
Využití regionálního principu ve výuce přírodovědných předmětů na 1. stupni ZŠ
The use regional principle in natural science at the 1. stage primary school
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá zařazením přírodovědně zaměřených předmětů na 1. st ZŠ v RVP, popisem výukových forem a popisem zajímavých míst na Jihlavsku z hlediska přírodovědy. Praktická část je tvořena návrhy exkurzí a vycházek, jejich využitím z hlediska mezipředmětových vztahů a pracovními listy.Abstract:
The theoretical part deals with the classification of natural history subjects at first stage primary school in RVP, describing teaching forms and descriptions of interesting places in the region of Jihlava in terms of science. The practical part consists of proposals excursions and walks, their use in terms of interdisciplinary relations and worksheets.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Vágnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PULKRABOVÁ, Eliška. Využití regionálního principu ve výuce přírodovědných předmětů na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza realizace průřezových témat RVP ZV v rámci občanské výchovy na II.stupni ZŠ
Zuzana KOCIÁNOVÁ -
Možnosti využití geocachingu v gymnaziální výuce zeměpisu
Kristýna Michalcová -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Komparativní analýza současné výuky chemie jako všeobecněvzdělávacího předmětu v Ruské federaci a v České republice.
Natálie Karásková -
Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii
Vendula Slováková -
Vliv Národního parku České Švýcarsko na rozvoj města Krásná Lípa
Lukáš Málek -
Dosavadní role vybraných veřejných parků ve společenském životě města Pardubic a možnosti jejich budoucího využití pro kulturní akce
Tereza Nádvorníková -
Tvorba verejných priestorov mesta Martin
Radoslav Krupec