Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u žáků základních škol v kontextu etické výchovy – Mgr. Mgr. Bc. Klára ČERNÁ
Mgr. Mgr. Bc. Klára ČERNÁ
Diplomová práce
Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u žáků základních škol v kontextu etické výchovy
Development of socio-emotional competences in first grade primary school pupils in the context of ethical education
Anotace:
Cílem práce je doplnit chybějící poznatky v oblasti rozvoje sociálních a emocionálních kompetencí žáků základních škol v České republice prostřednictvím výuky etické výchovy. V komparativní části výzkumu byly porovnány výsledky 36 žáků 3. tříd absolvujících etickou výchovu v prvních dvou letech školní docházky s výkony 74 žáků, kteří výuku neabsolvovali. Rozdíly byly kvantifikovány pomocí administrace …víceAbstract:
The aim of this work is to supplement missing knowledge in the area of developing social and emotional competencies of elementary school students in the Czech Republic through the teaching of ethical education. In the comparative part of the research, the results of 36 third-grade students undergoing ethical education in the first two years of school attendance were compared with the performance of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Klára. Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u žáků základních škol v kontextu etické výchovy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Kateřina PALOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Povědomí pedagogů o sociálně-emocionálním učení
Markéta ZUBKOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Sociálně emocionální učení
Iva Vondrová -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva