Bc. Michala SKOLKOVÁ

Diplomová práce

Vnímání Product Placementu respondenty v českých televizních seriálech

Perception of Product Placement by respondents in Czech TV series
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým nástrojem Product Placement. Cílem práce je zjistit, zda čeští diváci vnímají umístěné produkty v českých televizních seriálech či ne a jaký vztah mají k tomu nástroji. V diplomové práci jsou použity tři výzkumné metody. Jedná se o metodu dotazování, pozorování a hloubkové rozhovory. První vybraná metoda probíhá prostřednictvím rozesílání dotazníků. Druhá metoda …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing tool Product Placement. The goal for this work is to find out whether Czech viewers perceive placed products in Czech TV series or not and what is their opinion on this topic. There are three research methods used in this thesis. It is a questioning, observation and in-depth interview. The first method chosen, is sending out questionnaires. The second method is using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKOLKOVÁ, Michala. Vnímání Product Placementu respondenty v českých televizních seriálech. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/