Vnímání Product Placementu respondenty v českých televizních seriálech – Bc. Michala SKOLKOVÁ
Bc. Michala SKOLKOVÁ
Diplomová práce
Vnímání Product Placementu respondenty v českých televizních seriálech
Perception of Product Placement by respondents in Czech TV series
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým nástrojem Product Placement. Cílem práce je zjistit, zda čeští diváci vnímají umístěné produkty v českých televizních seriálech či ne a jaký vztah mají k tomu nástroji. V diplomové práci jsou použity tři výzkumné metody. Jedná se o metodu dotazování, pozorování a hloubkové rozhovory. První vybraná metoda probíhá prostřednictvím rozesílání dotazníků. Druhá metoda …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing tool Product Placement. The goal for this work is to find out whether Czech viewers perceive placed products in Czech TV series or not and what is their opinion on this topic. There are three research methods used in this thesis. It is a questioning, observation and in-depth interview. The first method chosen, is sending out questionnaires. The second method is using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKOLKOVÁ, Michala. Vnímání Product Placementu respondenty v českých televizních seriálech. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Televizní seriály pro dospívající: Teen drama jako mezinárodní fenomén a jeho podoby v České republice
Anežka Malčíková -
Srovnání české produkce HBO se seriály a minisériemi České televize
Nikol Patíková -
Reprezentace lesbických postav v české televizní tvorbě po roce 2000
Petra Kabelková -
Interaktivní televizní seriály České televize: Rozpaky kuchaře Svatopluka a Hříchy pro pátera Knoxe
Radka Fuksová -
Rozpaky seriálového teoretika. Televizní diskurzy za normalizace jako hledisko pro analýzu české seriálové produkce
Lukáš Pešák -
Interaktivita v české televizní tvorbě 80. let: seriál Rozpaky kuchaře Svatopluka
Eva Běťáková -
Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR
Tereza Magdalena TESAŘOVÁ -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká