Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru – Roman BALOUN
Roman BALOUN
Bakalářská práce
Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru
Usage new trends of marketing communication for increse visit rate of web site
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je doporučit marketingovou strategii pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. V teoretické části je zpracována literární rešerše o nových trendech marketingu. V praktické části je analýza současné návštěvnosti webového serveru, analýza v současnosti používaných trendů marketingu ve společnosti Sitewell a zhodnocení využi-telnosti nových trendů marketingu pro zvýšení návštěvnosti …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to recommend the marketing strategy for increase visit rate of web site. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources about new trends of marketing. The practical part includes analysis current visit rate of web site, analy-sis currently used trends of marketing in Sitewell company and power efficiency of new trends of marketing for increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11616
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALOUN, Roman. \textit{Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/yvoosf/.
Jak správně citovat práci
BALOUN, Roman. Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketing ve vybrané obchodní společnosti
Eva Fialová -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Romana Kalmusová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky
Mária Mihelyová -
Plánování marketingové komunikace
Lenka Maureryová -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Klára Sladká -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině děti
Pavla Vyskočilová -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova