Roman BALOUN

Bakalářská práce

Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru

Usage new trends of marketing communication for increse visit rate of web site
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je doporučit marketingovou strategii pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. V teoretické části je zpracována literární rešerše o nových trendech marketingu. V praktické části je analýza současné návštěvnosti webového serveru, analýza v současnosti používaných trendů marketingu ve společnosti Sitewell a zhodnocení využi-telnosti nových trendů marketingu pro zvýšení návštěvnosti …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to recommend the marketing strategy for increase visit rate of web site. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources about new trends of marketing. The practical part includes analysis current visit rate of web site, analy-sis currently used trends of marketing in Sitewell company and power efficiency of new trends of marketing for increase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11616

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALOUN, Roman. Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.