Tvorba výukového materiálu pro žáky se specifickou poruchou učení – Radim MÁDR
Radim MÁDR
Bakalářská práce
Tvorba výukového materiálu pro žáky se specifickou poruchou učení
Creating educational materials for student with specific learning disability
Anotace:
Bakalářská práce ? tvorba výukového materiálu pro žáky se specifickou poruchou učení. Ve své práci se zabývám definicí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, s definicí žáků se specifickou poruchou učení a s definicí a funkcí materiálně didaktických prostředků. Ve své práci vytvořím výukové materiály pro výuku odborného výcviku pro obor vzdělání Kuchař ? číšník a jsou určeny pro žáky 1. ročníku …víceAbstract:
This bachelor thesis is aimed at creating new teaching materials designed for students with special educational requirements. It deals with definition of such students and also with definition and function of these unique teaching tools. In my thesis I?m going to create resources for vocational training for first-year students of the combined Cook ? Waiter apprenticeship and this particular educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Durec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁDR, Radim. Tvorba výukového materiálu pro žáky se specifickou poruchou učení. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ