Bc. Jana KROVINOVÁ

Diplomová práce

Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh

Communication strategy for implementation of milk-machines on the Polish market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie společnosti TOKO AGRI a.s., která se specializuje na distribuci mlékomatů na český a slovenský trh. K dosažení hlavního cíle je potřebná analýza současného stavu užitých marketingových nástrojů na území České republiky s jejich pozitivním i negativním dopadem na spotřebitele. Cílem této práce je z dosažených výsledků marketingové kampaně použité …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the proposal of communication strategy of TOKO AGRI Inc. that specialized on distribution of milk-machines on the Czech and Slovak market. For reaching of targeted goal it is necessary to analyze present stage of marketing tools used on the Czech market with their positive and negative impact on consumers. The goal of this work is to project the communication strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor: 18440

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROVINOVÁ, Jana. Komunikační strategie při zavedení mlékomatů na polský trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace