Ruská sociální reklama 20.-21. století – Marina VOLOKHOVA
Marina VOLOKHOVA
Bakalářská práce
Ruská sociální reklama 20.-21. století
Russian non-commercial advertising in the 20th-21st centuries
Abstract:
In my bachelor work I focus on modern non-commercial advertising in Russia. I am explaining for what reasons and at which point it becomes a separately-standing stylistic genre. I introduce the gradual formation and classification of non-commercial advertising. In the second part of my work, I compare Russian advertising to foreign advertising. I also present a comparison of modern, non-commercial …víceAbstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na současnou ruskou sociální reklamu. V první části práce definuji význam reklamy, představuji historii rozvoje reklamy. Popisuji z jakého důvodu a kdy začíná být považována za samostatný stylistický žánr. Seznamuji s její postupnou formací a klasifikací, ve které vyníká pojem "sociální reklama", nebo jinak řečeno ?nekomerční reklama? . Ve druhé části práce věnuji …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLOKHOVA, Marina. Ruská sociální reklama 20.-21. století. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Šokující reklama a její právní limity
Klára Guňková -
Nekomerční reklama a její limity
Ľuboslava Pištejová -
Analýza sociální reklamy některé státní instituce
Jitka Wernerová -
Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
Jana Konečná -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Umění a reklama
Pavla Zaoralová -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu v České republice
Nikola Stasiaková