Extranjerismos en la publicidad espa\~{n}ola – Barbora BŘUSKOVÁ
Barbora BŘUSKOVÁ
Bakalářská práce
Extranjerismos en la publicidad espa\~{n}ola
Foreign words in Spanish advertising
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyse foreign words, which are found in Spanish advertising, specifically in Spanish magazines for women. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on the theory supporting the analysis, which follows in the second part of the thesis. The first part consists of two main topics, advertising and foreign words. First, the focus lies on a communication …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat slova cizího původu, která se vyskytují ve španělské reklamě, a to konkrétně ve španělských časopisech pro ženy. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na teorii podporující analýzu, která následuje v části druhé. Předmětem první části jsou dvě hlavní témata, reklama a slova cizího původu. Práce se nejprve zaměřuje na komunikaci, která je s …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘUSKOVÁ, Barbora. Extranjerismos en la publicidad espa\~{n}ola. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací analýza výrazových prostředků v textech s tematikou zdravého životního stylu v ruských časopisech pro ženy a pro muže
Petra Vilímková -
Časopisy pro ženy v souvislosti se zdravotní gramotností žen
Hana Kratochvílová -
Obraz ženy v současných polských časopisech pro ženy
Markéta Pokorná -
Syntakticko-stylistická analýza textů vybraných časopisů pro ženy
Natálie NGUYENOVÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže
Marie NOVOTNÁ -
Genderové stereotypy v časopisech pro ženy a pro muže
Marie Matisová -
Současné ruské časopisy pro ženy
Tamara KUBÁLKOVÁ -
Komparace lifestylových magazínů pro ženy a pro muže. Obraz a odraz alternativních identit
Kristýna Hojdová