Škola jako výchovná versus vzdělávací instituce – Monika Mátlová
Monika Mátlová
Bakalářská práce
Škola jako výchovná versus vzdělávací instituce
School as a pedagogical versus educational institution
Anotace:
Práce se věnuje výchovné a vzdělávací složce na základních školách. Cílem této práce je charakterizovat výchovu a vzdělání a nastínit její problematiku.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the pedagogical and educational aspect at primary schools. The aim of the thesis is to characterize the educational problems and to outline their problems.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Mgr. Miloslav Průka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mátlová, Monika. Škola jako výchovná versus vzdělávací instituce. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů středních škol k vysokoškolskému vzdělání se zaměřením na studenty středních odborných škol
Nikola FRANCÁKOVÁ -
Vliv rodiny a školy na výchovu a vzdělání žáků střední školy
Soňa Durdová -
Environmentální vzdělávání, výchova a osvěta (EVVO) studentů středních škol v Mostě.
Radka CÍSAŘOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová