Srovnání výuky dějepisu na klasické základní škole a na waldorfské škole – Anežka KARLÍKOVÁ
Anežka KARLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Srovnání výuky dějepisu na klasické základní škole a na waldorfské škole
Comparison of teaching history on an elementary school and on the Waldorf school
Anotace:
Námětem této bakalářské práce je výuka dějepisu a její odlišné pojetí na běžné základní škole a na škole waldorfské. Stěžejními tématy, kterými se v práci zabývám, jsou úloha vyučujícího, využívané metody a interakce žáka během výuky. Teoretická část práce je zaměřena na obecnou rovinu a pojetí dějepisu na zmíněných typech škol. Praktická část byla sestavena na základě náslechů žáků 8. a 9. ročníků …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the teaching of history and its different concepts in a regular elementary school and a Waldorf school. The main topics I deal with in the thesis are the role of the teacher, the methods used and the interaction of the pupil during the lessons. The theoretical part of the thesis is focused on the general level and the concept of history at the mentioned types …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Krákora, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLÍKOVÁ, Anežka. Srovnání výuky dějepisu na klasické základní škole a na waldorfské škole. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historie se zaměřením na vzdělávání / Historie se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výuky matematiky a chemie ve standardním a alternativním školství
Kateřina MACHULOVÁ -
Alternativní školství ve vzdělávání lidí s postižením
Kristína LITEROVÁ -
Alternativní školství v prostředí Zlínského kraje
Robert Havrlant -
Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské
Petra NESVADBOVÁ -
Montessori pedagogika - možnosti aplikace na 1.stupni ZŠ
Petra SOVIAROVÁ -
Vytváření didaktické pomůcky pedagogem
Kateřina DERFLOVÁ -
Metodika karet Bezrákosky jako didaktické pomůcky studentů učitelství
Barbora Bišková -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva