Podnikání v cestovním ruchu - založení cestovní agentury – Lucie Slováčková
Lucie Slováčková
Diplomová práce
Podnikání v cestovním ruchu - založení cestovní agentury
Business in Tourism - Establishment of Travel Agency
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem podnikání v cestovním ruchu. Práce nejprve obsahuje teoretická východiska z oblasti cestovního ruchu. Analytická a projektová část práce se již zabývá konkrétním podnikatelským záměrem, pro který byl vybrán Středočeský kraj. Dílčím cílem práce je, na základě relevantních informací, vybrat okresní město, které bude pro začátek podnikání nejvhodnější. Po provedených …víceAbstract:
This thesis deals with a topic of business in tourism. The first part of the work includes theoretical bases of the field of tourism. Analytical and project part deals with a concrete business plan. Central Bohemian Region has been chosen for that plan. Partial objektive, on the bases of relevant information, is to select a town which will be the most suitable for starting business. After strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
- Oponent: Hana Kydlíčková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace finančních dopadů krize v sektoru cestovních agentur
Cyril Štiak -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Ekonomická analýza nákladů a výnosů při péči o lesní a nelesní ekosystémy a ostatní činnosti Správy KRNAP
Martin Khol -
Výkaz ziskov a strát a jeho vypovedacia schopnosť vo vybranom podniku.
Veronika Hutníková -
Analýza nákladů a výnosů z účetního a daňového hlediska v nevýrobní sféře
Barbora Vecková -
Sledování nákladů, výnosů a zisku a jejich zobrazení v účetnictví firmy
Michaela Janšová -
Propagace podniku na sociálních sítích
Anežka Huňáčková -
Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu
Petra Žáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva