Studijní neúspěšnost a nuda na vysoké škole – Anita VALIŠOVÁ
Anita VALIŠOVÁ
Bakalářská práce
Studijní neúspěšnost a nuda na vysoké škole
Academic Failure and Boredom at the University
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na studijní neúspěšnost na vysoké škole a vliv nudy na akademické výsledky studentů. Teoretická část se věnuje příčinám a důsledkům studijního neúspěchu, včetně přechodu z střední školy, osobnostních faktorů a motivace. Dále zkoumá měření úspěšnosti a neúspěšnosti pomocí kvalitativních a kvantitativních metod. Druhá část se zabývá nudou, která může být způsobena nedostatečnou …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on academic failure at university and the impact of boredom on students' academic performance. The theoretical part addresses the causes and consequences of academic failure, including the transition from high school, personality factors, and motivation. It further explores the measurement of success and failure using both qualitative and quantitative methods. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Murgaš, CSc., Mgr. Kateřina Kubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALIŠOVÁ, Anita. Studijní neúspěšnost a nuda na vysoké škole. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání sebepojetí u dětí s vývojovými poruchami učení a chování na základní škole praktické a na základní škole
Tereza KRAFTOVÁ -
Souvislost mezi self-efficacy, výkonovou motivací, úzkostí ovlivňující akademický výkon a akademickým podváděním u studentů středních škol
Alexandra Zornová -
Vztah akademické motivace, smyslu života a akademického výkonu u studentů medicíny
Lenka Stodolová -
Souvislost impostor fenoménu s akademickou prokrastinací a akademickým výkonem u studentů psychologie v České republice
Kateřina Křivánková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Dopad prokrastinace na studijní výsledky
Monika DIEPOLDOVÁ -
Vliv pohybové aktivity na studijní výsledky
Jiří Janota