Marketingová komunikace podniku PFT, spol. s r. o. – Ing. Barbora Víznerová
Ing. Barbora Víznerová
Diplomová práce
Marketingová komunikace podniku PFT, spol. s r. o.
Marketing Communication of the Company PFT, spol. s r. o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je optimalizace marketingové komunikace společnosti PFT. Cílem práce je objasnění faktorů, které jsou pro zákazníky kupující plastová okna či dveře nejdůležitější, a na jejich základě stanovení vhodné marketingové komunikace cílené na privátní zákazníky, kteří se v závislosti na stále trvající ekonomické krizi stali hlavní cílovou skupinou společnosti. Nejprve se práce zaměřuje …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is an optimization of PFT's marketing communications. The aim of the thesis is a clarification of the most important factors for customers, which are buying windows and doors. Based on these factors the appropriate marketing communication targeting private customers, who became the main target group of the company during the economic crisis, is determined. Firstly, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Víznerová, Barbora. Marketingová komunikace podniku PFT, spol. s r. o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková