Výchova ke kritickému a kultivovanému myšlení – Bc. Jaroslava SCHREKOVÁ
Bc. Jaroslava SCHREKOVÁ
Diplomová práce
Výchova ke kritickému a kultivovanému myšlení
Education for critical and sophisticated thinking
Anotace:
Výchova ke kritickému a kultivovanému myšlení. Diplomová práce se zabývá významem kritického a kultivovaného myšlení jako jednou z cest, která nabízí jednot-livci určitý druh orientace v současném světě, který je přesycen množstvím informací, konfliktů na všech úrovních, deformováním základních lidských hodnot, střetem růz-ných ideologií a nekončící touhou po konzumu.Abstract:
This thesis deals with the importance of critical and sophisticated thinking as one of the ways which offer a person some kind of orientation in the contemporary world that is oversaturated with a lot of information, conflicts at all levels, deformation of fundamen-tal human values, clash with various ideologies and endless desire for the consumption.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
18219
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHREKOVÁ, Jaroslava. Výchova ke kritickému a kultivovanému myšlení. Brno, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Význam didaktických pomůcek na rozvoj kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v 1. ročníku ZŠ
Iva Šustrová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Potenciál využití didaktických her pro rozvoj kritického myšlení ve Výchově k občanství
Beata BEDNÁŘOVÁ -
Rozvoj kritického myšlení ve výuce anglického jazyka
Andrea Černíková -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký