Martina Čermáková
Bakalářská práce
RAF aus heutiger Sicht
RAF from Today´s Point of View
Abstract:
The present work deals with the Red Army Faction group in post-war Germany. Firstly the question is answered what the RAF was mainly about; urban guerrilla warfare or a terrorist group. Subsequently, historical connections and events are analysed which gave rise to terrorism in Germany. This work mainly focuses on the three generations of RAF, its members, concepts und consequences. Finally, the significance …víceAbstract:
Die vorliegende Abschlussarbeit befasst sich mit der Gruppe Rote Armee Fraktion in der Nachkriegszeit in Deutschland. Zuerst wird die Frage beantwortet, ob es sich im Falle der RAF um eine Stadtguerilla oder eine terroristische Gruppe handelt. Danach werden die historischen Ereignisse und Zusammenhänge analysiert, die zur Entstehung des Terrorismus in Deutschland führten. Schwerpunkt der Arbeit sind …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Bianca Beníšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čermáková, Martina. RAF aus heutiger Sicht. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Die Rote Armee Fraktion und ihr Vermächtnis
Edita Hrubá -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory
Jakub Strnad -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth