Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku) – Karolína NOHEJLOVÁ
Karolína NOHEJLOVÁ
Diplomová práce
Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku)
Russian and Czech Terminology of the Marketing Field (Analysis of the Vocabulary and Compilation of Dictionary)
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá komparací české a ruské terminologie z oblasti marketingu. Cílem práce je analýza excerpovaného lexikálního materiálu a sestavení terminologického glosáře. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, z nichž každá obsahuje další podkapitoly. V samotném závěru práce je vložen česko-ruský a rusko-český terminologický glosář.Abstract:
The diploma thesis deals with comparing in between Czech and Russian terminology of marketing. The aim of this work is the analysis of lexical material and compiling glossary of marketing terminology. The thesis is divided into theoretical and practical part. Each part is subdiviled into several subchapters. The Czech-Russian and Russian-Czech glossary of terminology is compiled at the end of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOHEJLOVÁ, Karolína. \textit{Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku)}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/z08sm0/.
Jak správně citovat práci
NOHEJLOVÁ, Karolína. Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku). Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Ruština pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing značky Lumene
Barbora Hudečková -
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Analýza odchylek od normy v bakalářských a diplomových pracích studentů oborů Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii a Odborný jazyk pro hospodářskou praxi se zaměřením na marketing
Šárka KONÍČKOVÁ -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Překlad neziskové organizace (komentovaný překlad z češtiny do ruštiny s glosářem)
Kristýna STAŇKOVÁ -
Překlad odborného textu z ruštiny do češtiny. Vypracování komentáře k překladu a sestavení glosáře
Anna BABUŠKINA -
Komentovaný překlad vybraného textu z oblasti historie
Patrik JERMER