Postoje učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků – Lucie STIBOROVÁ
Lucie STIBOROVÁ
Bakalářská práce
Postoje učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků
Attitudes of teachers to education of exceptionally gifted children
Anotace:
Bakalářská práce ses zabývá postoji českých a britských učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Je rozdělena do dvou částí. Na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři kapitoly ? úvod do problematiky nadání, postoje a možnosti vzdělávání mimořádně nadaných žáků.Abstract:
The Barchelor thesis deals with czech and british teacher?s aproach to education exceptionaly giftede children. he text of the abstract. The work is divided to theoretic part and practical part. The theoretic part includes three chapters ? introduction to the topic of exceptionaly gifted, aproachs and options of education exceptionaly gifted pupil.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Zveřejnit od: 13. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STIBOROVÁ, Lucie. Postoje učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí -
Úzkosti u žáků na 2. stupni základní školy: zkušenosti a postoje učitelů k tématu
Karolína Janíková -
Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání
Daniel Štípal -
Postoje učitelů mateřských škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kučeráková -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Postoje a přístupy učitelů k mobilním telefonům žáků na základní škole
Dominika Kostková -
Postoje studentů učitelství k mimořádně nadaným žákům a k jejich vzdělávání
Gabriela Dudová -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová