Skauting jako nástroj rozvoje sociálních kompetencí – Michaela Rumplíková
Michaela Rumplíková
Bakalářská práce
Skauting jako nástroj rozvoje sociálních kompetencí
Scouting as a Tool for the Development of Social Competences
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sebehodnocením členů organizace v rámci sociálního odvětví. Byla zde využita metoda rozhovoru, kde byla část otázek předem strukturována. Z rozhovoru vychází způsob, jakým jsou členové organizace vedeni k sociální práci, jejich postoj k danému tématu a důležitost mezilidských vztahů. Na základě vyhodnocení rozhovorů lze vyvodit dopad skautské výchovy v rámci sociálních kompetencí …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the self-evaluation of the members of the organization within the social sector. The interview method was used here, where part of the questions were structured in advance. The way in which members of the organization are led to social work, their attitude to the given issue and the importance of interpersonal relationships emerges from the interview. Based on the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rumplíková, Michaela. Skauting jako nástroj rozvoje sociálních kompetencí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika
Jiří Stoklasa -
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Petr Tománek -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Využití zážitkové pedagogiky a výchovy dobrodružstvím v sociální pedagogice
Barbora NEMETHOVÁ -
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Radek Valenta -
Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě
Světlana Macáková -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková