Pohádkové vědomí současných předškolních dětí – Gabriela LACKOVÁ
Gabriela LACKOVÁ
Bakalářská práce
Pohádkové vědomí současných předškolních dětí
The fairy-tale knowledge of today's pre-school children
Anotace:
V bakalářské práci jsme se zaměřili na problematiku obecně literárního a konkrétně žánrového, resp. pohádkového vědomí předškolních dětí. V teoretické části jsme stručně vymezili podstatu fenoménu literární vědomí, pojmenovali kritéria jeho tvorby a vztáhli je k pojetí estetické výchovy literární v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Praktickou část tvoří zpráva z dlouhodobého …víceAbstract:
In this bachelor thesis, wefocused on issue of generally literary and particularly genre or rather fairy-taleawareness of preschool children. In the theoretical part, we defined brieflythe core of literary awareness phenomenon, named criteria of its work andapplied them on the conception of literary aesthetic education in Frameworkeducation programme for preschool education. The practical part is composed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Homolová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LACKOVÁ, Gabriela. Pohádkové vědomí současných předškolních dětí. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Změny v distribuci tělesného tuku u dětí v předškolním až mladším školním věku – semilongitudinální studie
Frederika Plučinská -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi v předškolním věku v Ústeckém kraji
Gabriela-Eliška RYCHTECKÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Srovnání jednotlivých terapií používaných v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. v Českých Budějovicích a v Základní škole a Mateřské škole pro tělesně postižené v Liberci, Lužická ulice.
Veronika MACHAČKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Rozvoj pohybové gramotnosti v předškolním věku u dětí se somatickým postižením v MŠ Eliška v Opavě
Pavla PETRŽELOVÁ