Umění a sebepoznávání: vztah mezi reflexí a tvorbou – Hana LOJÍKOVÁ
Hana LOJÍKOVÁ
Bakalářská práce
Umění a sebepoznávání: vztah mezi reflexí a tvorbou
Art and self-knowledge the relation between reflection and creation
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce se stalo Umění se sebepoznávání - vztah mezi reflexí a tvorbou. Hlavní struktura práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první je založena na teoretickém základu práce, a druhá se věnuje praktické stránky tohoto téma. Teoretická část představí základ, který mi pomohl vytvořit praktickou část. Tedy, poslouží jako průvodce významů mé tvorby a popíše vztahy mezi tvorbou a …víceAbstract:
Topic of my bachelor's thesis became: Art and self-knowledge - the relation between reflection and creation. Main structure remains of two parts. The first on eis based on teoretical base, and the second one is dedicated to practical part of my topic. Teoretical side is introducing the base that helped me to create my practical part. It is serving as the guide of meanings for my creaction and is describing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOJÍKOVÁ, Hana. Umění a sebepoznávání: vztah mezi reflexí a tvorbou. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha