Communicative Strategies in Home Shopping Presentations – Igor DRÁPALA
Igor DRÁPALA
Bakalářská práce
Communicative Strategies in Home Shopping Presentations
Communicative Strategies in Home Shopping Presentations
Abstract:
This bachelor thesis deals with the communicative strategies typical for home shopping presentations, broadly known as teleshopping advertisement. The aim of this thesis is to provide an analysis of language in this type of advertising, from a linguistic point of view, as well as outline the main linguistic strategies these adverts use to accomplish their goals. The practical part of the thesis analyses …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními strategiemi, které se objevují v reklamě zaměřené na nákup z domova, obecně známé jako teleshopping. Práce si klade za cíl provést analýzu jazyka z pohledu lingvistiky v tomto druhu reklamy a nastínit hlavní komunikační strategie, jimiž tento typ reklamy dosahuje svého cíle. Praktická část práce provádí rozbor diskursu a jeho hlavní specifika. Výsledky práce …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Zveřejnit od: 20. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Christopher Hopkinson, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRÁPALA, Igor. Communicative Strategies in Home Shopping Presentations. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová -
Zdvořilostní strategie v současné společnosti
Kristýna BÁTOROVÁ -
Zdvořilostní strategie a koncept tváře v DVTV z hlediska lingvistické pragmatiky
Barbora KOVALÍKOVÁ -
Ukrajinský mediální diskurs a projekt Nord Stream 2
Alexandr Sibirský -
Současný diskurs využívání teorií pro soudobou sociální práci
Martin Daňhel -
Analýza diskursivních sítí: odborný diskurs vývoje jaderné energetiky v ČR
Michal Čepelka -
Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty
Daniela Procházková -
Aspekty utvářející diskurs japonského výtvarného umění v 90. letech 20. století interpretované skrze Superflat art
Kristýna Kadlecová