Strategická situační analýza DDM Kopřivnice – Ondřej KOTRC
Ondřej KOTRC
Diplomová práce
Strategická situační analýza DDM Kopřivnice
Strategic situation analysis of DDM Kkopřivnice
Anotace:
Autor se v teoretické části práce věnuje pojmům, jako jsou marketing management, marketing neziskových organizací a strategická analýza. Vymezuje legislativní rámec středisek volného času a jejich produktů. Cílem práce je strategická analýza DDM Kopřivnice. Ve výzkumné části práce se autor opírá o údaje z analýz výročních zpráv střediska, analýz výkazů o činnosti střediska, analýz výročních zpráv Moravskoslezského …víceAbstract:
In the theoretical part of the thesis author deals with concepts such as marketing management, marketing, non-profit organizations and strategic analysis. Auhtor defines the legislative framework of leisure centers and their products. The aim of the work is strategic analysis DDM Kopřivnice. The research part of the thesis is based on results of annual center reports analysis, analysis of activity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2012
Zveřejnit od: 15. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTRC, Ondřej. Strategická situační analýza DDM Kopřivnice. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Středisko volného času Juventus Karviná a jeho hospodaření
Lucie Kresáčová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Aktuální trendy v trávení volného času u klientů vybraného střediska volného času
Petr JELÍNEK -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Středisko volného času jako nástroj rozvoje polytechnického vzdělávání kraje
Jana Vrtělová -
Středisko volného času v Prostějově
Tereza Hudcová -
Tvorba animačního programu pro letní taneční dětský tábor Active středisko volného času
Sára Šoukalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva