Analýza ecolabellingu v České republice – Lucie Kubátová
Lucie Kubátová
Diplomová práce
Analýza ecolabellingu v České republice
Analysis of ecolabelling in the Czech Republic
Anotace:
Ecolabelling je výraz, který znamená ekologické označování a i u nás v České republice se s ním stále více setkáváme. Hlavním úkolem ekoznačení je upozornit na výrobky či služby, které jsou šetrné k životnímu prostředí. To se děje hlavně prostřednictvím certifikovaných značek. V České republice se jich nachází velké množství, nejznámější je Ekologicky šetrný výrobek. Diplomová práce seznamuje s vybranými …víceAbstract:
Ecolabelling is concept that means eco-labeling, and even here in the Czech Republic, with it becoming more and more. The main task of eco-labeling is to draw attention to the products or services that are environmentally friendly to the environment. This is done mainly through certified brands. In the Czech Republic there is a large number, the most famous is Environmentally friendly product. Thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zbyněk Šmída, Ph.D.
- Oponent: Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program / obor:
Krajinné inženýrství / Regionální environmentální správa
Práce na příbuzné téma
-
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Implementace „European Green Deal“ do práva životního prostředí v ČR
Aneta Boudová -
The role of neighborhood green space in urban green space provision: a case study in Brest, Belarus
Petr Pushkarou -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing a greenwashing v komunikaci retailových firem
Klára Škochová -
Green marketing
Michal Papáček -
Ecolabelling - porovnání systémů environmentálního značení v ČR
Romana Launová
Název
Vložil
Vloženo
Práva