Analýza marketingového mixu sportovních areálů Vitality Slezsko a Bystřice – Petra KUSNIERZOVÁ
Petra KUSNIERZOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu sportovních areálů Vitality Slezsko a Bystřice
Analysis of the marketing mix sports complex Vitality Slezsko and Bystřice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu sportovních areálů Vitality Slezsko a Bystřice. Práce obsahuje teoretickou část, ve které jsou definovány pojmy jako marketing, rekreace a volný čas a také SWOT analýza a marketingový mix. Praktická část obsahuje primární analýzu, která byla použita pro analýzu sportovních areálů. Na závěr jsou sepsána doporučení, jež vzešla z výsledků analýzy …víceAbstract:
This Bachelor thesis analyses the marketing mix of sports facilities of company Vitality Slezsko in Vendryně and Bystřice. This is composed of a theoretical part, where terms such as marketing, recreation and leisure time as well as SWOT analysis and marketing mix are defined. The practical part contains the primary analysis, which was applied for the analyses of sports facilities. Recomendations which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUSNIERZOVÁ, Petra. Analýza marketingového mixu sportovních areálů Vitality Slezsko a Bystřice. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka
Název
Vložil
Vloženo
Práva