Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy – Jana POKORNÁ
Jana POKORNÁ
Bakalářská práce
Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy
The Application of B2B Market Specific Marketing Tools on an Example of a Marketing Activities Concept of a Selected Company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu, který je specifický pro firmu pohybující se na B2B trhu. Ke zpracování první části, která teoreticky popisuje B2B trh, byly využity odborné publikace z oblasti marketingu. Druhá část práce popisuje vybranou společnost, její zákazníky, chování zákazníků a specifickou komunikaci s nimi. V bakalářské práci je zohledněna i SWOT analýza a také …víceAbstract:
The theme of the bachelor´s work is a construction of a marketing plan, which is specific for a company moving in the B2B market. For processing of the first part, which theoretically describes B2B market were chosen skilled publications from the marketing sphere. The second part of the work describes the chosen company, its customers, a behaviour of customers and a specific communication with them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41629
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Jana. \textit{Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/z465f7/.
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Jana. Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka -
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
Marek Nevídal -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková