Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli – Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ
Bakalářská práce
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Consumers'awareness of the Fair Trade
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Fairtrade. Teoretická část se zabývá problematikou spravedlivého obchodu a značky Fairtrade. Praktická část bakalářské práce je založena na kvantitativním výzkumu s využitím elektronického dotazníku. Dotazník byl sestaven tak, aby shromáždil informace o povědomí spotřebitelů o značce Fairtrade a jejích produktech, vnímání …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to explore the level of awareness of the Fairtrade certification among Czech consumers. Theoretical basis that relates to the issue was further applied to the practical and analytical part. The practical part was based on a quantitative analysis represented by an electronic questionnaire. The respondents of the questionnaire were the final consumers in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROŽNOVJÁKOVÁ, Barbora. Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Fairtradové kakaové boby, kakao a čokoláda na českém trhu
Oleksandr MATIKO -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Martin Král -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku
Lucie Vavrečková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Lukáš Rataj -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku
Karla Hankeová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe
Název
Vložil
Vloženo
Práva