Barbora ADAMÍKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační strategie a budování image organizace

The communication strategy and image building of organization
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je komunikační strategie a budování image organizace. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy týkající se komunikace, marketingu a image. Další část je zaměřena na tvorbu komunikační strategie pomocí interní komunikace, nástrojů komunikace a komunikace s cílovými skupinami. Třetí část je věnována tvorbě image, její definici a komponentům. Závěrečná kapitola se zabývá …více
Abstract:
The topic of this thesis is the communication strategy and the image building of the organization. The concepts of the communication, marketing and image are theoretically defined in the first part. Another part is focused on creating a communication strategy using the interal communication, communication tools and communication with target groups. The third part is dedicated to creating the image …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMÍKOVÁ, Barbora. Komunikační strategie a budování image organizace. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru