Integrace nebo speciální vzdělávání? – Bc. Agata BRANNÁ
Bc. Agata BRANNÁ
Diplomová práce
Integrace nebo speciální vzdělávání?
Integration or special education?
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou školské integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Definuje základní pojmy, zaměřuje se na průběh cesty k integraci/inkluzi z pohledu legislativy a také stručně přibližuje další stávající vzdělávací možnosti těchto žáků. Výzkumnou části práce vyvozujeme pohledy a postoje k integraci dvou typů skupin, zastoupených učiteli, kteří vzdělávají žáky se speciálními …víceAbstract:
The thesis is engaged in questions of school integration of children with special educational needs. It defines essential conceptions, it is focusing the course to integration/inclusion from the legislative aspect and also, it briefly approximates other currant possibilities of education for these pupils. In the investigative part of the thesis there are deduced views and positions to the integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011
Identifikátor:
114065
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRANNÁ, Agata. Integrace nebo speciální vzdělávání?. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva