Strategie rozvoje neziskové organizace v oblasti kultury – Ondřej STANĚK
Ondřej STANĚK
Bakalářská práce
Strategie rozvoje neziskové organizace v oblasti kultury
Strategy development not-for-profit organization in the field of culture
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je definovat vizi strategického rozvoje Sdružení dechového orchestru mladých Zlín, o. s. Využitím teoretických poznatků a zhodnocením současného stavu jsou doporučeny postupy vedoucí k naplnění vize, zajišťující dlouhodobou stabilitu Sdružení dechového orchestru mladých Zlín, o. s. Tato doporučení jsou rozčleněna do třech skupin, a to dle zaměření na management, ekonomiku …víceAbstract:
The goal of the bachelor work is to define a vision for strategic developement of Brass band´s association of youth Zlin, o.s. With using of theoreticall findings and a present sta-te´s evaluation, processes leading to the filling of vision are recommended, that ensure long-term stability of Brass band´s association of youth Zlin, o.s. These recommendations are dividend into three groups, according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16967
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STANĚK, Ondřej. Strategie rozvoje neziskové organizace v oblasti kultury. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Jan Vondráček -
Využitelnost a efektivita mobilního internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Eduard Bakeš -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Politický aktivismus v neziskovém sektoru: hranice, role aktérů a efektivita nevládních organizací
Vendula Nekudová -
Efektivita a fungování nestátní neziskové organizace poskytující sociální služby drogově závislým
Tereza Schwarzová -
Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.
Anna Hončíková -
Marketingová komunikace neziskové organizace SeaLegacy
Tereza Košťálková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová