Ondřej PLOCH

Bakalářská práce

Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín

Marketing communications of Technology Innovation Centre Ltd. Zlin
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingových komunikací Podnikatelského inkubátoru provozovaného Technologickým inovačním centrem ve Zlíně. Teoretická část se zabývá problematiku inovačního podnikání v České republice a poskytuje nezbytné teoretické poznatky o daném tématu. Pro srovnání jsou uvedeny komunikační kanály a nástroje tří vybraných podnikatelských inkubátorů z jiných regionů. …více
Abstract:
This thesis analyzes the current state of the marketing communications of the Business incubator operated by the Technology Innovation Center Ltd. in Zlín. The theoretical part deals problems of the innovation business in the Czech Republic and offers necessary theoretical informations about the topic. For comparison are shown chan-nels and tools of communication of three business incubator from other …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor: 13633

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PLOCH, Ondřej. Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace