Ing. Pavlína Tichá

Diplomová práce

Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace

Use of modern communication tools for the marketing of an organization
Anotace:
Diplomová práce "Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace" je zaměřena na problematiku týkající se možností využívání internetových stránek, sociálních médií, webových seminářů a nástrojů využívajících mobilní technologie v marketingu Ekonomické fakulty Technické univerzity v Liberci. Práce poskytuje komplexní přehled o aktuálních trendech v této oblasti a navrhuje, jakým …více
Abstract:
Thesis "Use of modern communication tools for the marketing of an organization" is focused on problems concerning theory of utilisation options of websites, social medias, webinars and tools using mobile technology for the marketing of the Faculty of Economics, Technical University of Liberec. The work contains a complex overview of up-to-date trends in the field and suggests a way of use of the modern …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tichá, Pavlína. Uplatnění moderních komunikačních nástrojů v marketingu organizace. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN