Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání – Markéta Vošmerová
Markéta Vošmerová
Bakalářská práce
Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání
Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání
Anotace:
Bakalářská práce na téma Motivace učitelů středních škol k dalšímu vzdělávání má za cíl zjistit, co a jakým způsobem motivuje učitele k dalšímu vzdělávání. Bakalářská práce se člení na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je seznámení se současným stavem řešené problematiky, vysvětlení základních pojmů vztahujících se k motivaci z obecného pohledu, významu motivace dalšího vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor thesis on Motivation of secondary school teachers to further Education, aims to find out what and how it motivates teachers to continue their education. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The general objective of the theoretical part is to familiarize with the current state of the solved issues, an explanation of the basic concepts related to motivation from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Adamec, Ph.D.
- Oponent: Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Further Education of Teaching Staff
Martin Brandstätter -
Motivace dospělých a dětí v edukačním procesu
Daniela Rafajová -
Vývoj pedagogické práce v oblasti motivace studentů konzervatoří
Marián Hrdlička -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová