Kristýna Edingerová
Bakalářská práce
Hudba v reklamě
Music in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je vypracována na téma Hudba v reklamě se zaměřením na tvorbu hudby pro reklamní účely hudebními skladateli. Práce je koncipována do dvou základních částí. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které se týkají zmíněného tématu, a udává teoretický základ k části praktické. Ta se skládá z osobních rozhovorů s hudebními skladateli zabývajícími se tvorbou reklamní hudby. Mezi ně …víceAbstract:
This bachelor thesis covers the topic of Music in advertising, with its main focus on music created by composers for commercial use. Consisting of two parts, the theoretical part covers basic concepts of the above-mentioned topic, and is furthermore reflected into the practical part, which mainly comprises personal interviews with artists composing music for commercial use. Interviews were taken with …víceKlíčová slova
reklama televizní reklama rozhlasová reklama internetová reklama kinoreklama spot televizní spot funkce reklamy emoce v reklamě chování spotřebitele humor erotika a sex strach hudba vznik hudby funkce hudby druhy hudby hudba v reklamě klasické podmiňování role hudby psychická rovina společenská rovina sémantická rovina podmínky účinnosti výzkum reklamní agentura AKA Ogilvy & Mather Comtech Can McCANN Saatchi & Saatchi hudební skladatelé tvorba hudby hudební útvary strategie výběru hudby výběr hudby hudební databáze Studio Fontána Hudební banka SONOfind legislativa autorský zákon OSA Varhan Orchestrovič Bauer David Spilka Hanz Sedlář Ondřej Gregor Brzobohatý Roman Holý Miroslav Lacko Karel Havlíček Dali Mraz
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Edingerová, Kristýna. Hudba v reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Vliv nástrojů klasické marketingové komunikace na chování spotřebitele
Jan Bezruč -
Nové trendy v oblasti chování spotřebitele na trhu tabákových výrobků v ČR
Vladimíra Duchoňová -
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Marek Brodský -
Analýza chování spotřebitele elektronických cigaret
Roman Pustějovský