Institutional and behavioural factors influencing consumers' decisions – Luigi Daniele Rizzo
Luigi Daniele Rizzo
Diplomová práce
Institutional and behavioural factors influencing consumers' decisions
Abstract:
Covid-19 pandemic is the most disruptive event of recent times, I think it is interesting to analyse how it affected consumption habits. In this paper I decided to study the case of the Food and Beverage sector in Czech Republic, specifically what are the factors that influenced the consumption in this sector before the pandemic and during its first phase. Moreover, beyond Food and Beverage, also the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RIZZO, Luigi Daniele. \textit{Institutional and behavioural factors influencing consumers' decisions}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/z9vya4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova
Název
Vložil
Vloženo
Práva