Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě – Ing. Jan Schödlbauer
Ing. Jan Schödlbauer
Diplomová práce
Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě
Marketing and communication of strategic concepts of Prague integrated transport
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené …víceAbstract:
This diploma thesis contains with the communication with the customers and also with notification of relevant information to passengers of Prague Integrated Transport. It the first chapter, there is introduced Prague International Transport from the point of view as a system of public transport including its subsystems. Next, there are described current trends in marketing of personal public transport …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schödlbauer, Jan. Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Využití prostředků z fondů Evropské unie ve Středočeském kraji v oblasti dopravy se zaměřením na pozemní komunikace
Hana Fidlerová -
Marketingová komunikace integrovaného dopravního systému IDOL
Jakub Najman -
Komunikace jednotek HZS s operačním a informačním střediskem
Veronika Faltýnková -
Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele
Radek Šafář