Ing. Jan Schödlbauer

Diplomová práce

Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě

Marketing and communication of strategic concepts of Prague integrated transport
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené …více
Abstract:
This diploma thesis contains with the communication with the customers and also with notification of relevant information to passengers of Prague Integrated Transport. It the first chapter, there is introduced Prague International Transport from the point of view as a system of public transport including its subsystems. Next, there are described current trends in marketing of personal public transport …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Schödlbauer, Jan. Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika